Gå til innhold

Bare et lite spørsmål...ble litt usikker her...


♥tosmåtroll♥

Anbefalte innlegg

...sover småtrollene enda på saueskinn i senga? Føler han er for stor til det nå...eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tassen min har aldri gjort det, fordi jeg syntes det ser alt for varmt ut. Men det er jo noen som bruker det hele året til de vokser fra lengden på skinnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tryll sover alltid på lammeskinn, både i vogna og i senga. Har kjøpt et stort et fra Nøstebarn som antagelig passer til hun er 2-3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i senga gjør han det. ( i alle fall det meste av natta..er litt romsterende, så er ote på tvers av senga helt oppe med hodetkanten, og der er ikke lammeskinnet.)

 

i vogna blir det for varmt nå når det er varmere i været.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri brukt det i sengen, der sover han på en dyne jeg har brettet dobbelt.

I vognen har vi saueskinn, det kommer vi til å bruke lenge enda:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knerten sover på saueskinnet ennå ja, men jeg har sluttet å ta det med om vi sover borte og tror nok jeg tar det ut av senga også når det nærmer seg sommeren. Har også lurt litt på hvor lenge det er vanlig at de sover på skinnet.

Her og kaver han forsåvidt masse og ligger ofte helt oppe i senga på tvers der det ikke er noe saueskinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa her bruker saueskinn.. Tror hun liker det godt, ser hun søker det med fjeset når hun ligger på siden. Det er litt kort men tror ikke det spiller noen rolle! =) Har i vognen også..

 

Det er jo bare til å prøve uten en natt og se om det utgjør noen forskjell hvis du føler han er stor til det?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her soves det fortsatt på lammeskinn. Eller har hvertfall gjort det til nå. Nå ligger det gjenglemt oppå hytta på fjellet...:o( Skal bli spennende å se hvordan natta blir nå her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...