Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har lyst til å få meg en utdannelse, men jeg vil ikke/kan ikke studere heltid pga. graviditet, økonomi, boliglån osv. Vet heller ikke hva jeg ønsker å studere, men var det jeg håpet at noen kunne hjelpe meg litt med.¨ Jeg mangler to eksamener for å få generell studiekompetanse, kommer til å ta det når jeg går ut i permisjon. Jeg er veldig kreativ, liker å tegne/male, fotografere, lage kort/scrapping, og jeg ELSKER å planlegge. Er sosial, og trives med å jobbe med mennesker, samtidig som jeg kan nyte å jobbe helt alene i fred og ro i eget tempo. Jeg er ansvarsbevisst og perfeksjonist. Nå jobber jeg som assistent i en barnehage, trives godt med det. Aller helst drømmer jeg om en jobb som naturfotograf som reiser jorden rundt, eller bryllupsplanlegger i L.A. Men jeg venter alts barn, ønsker et rolig familieliv med en jobb som ikke tar all tid, jeg vil ikke bli karrierekvinne, bare få litt utdannelse og en jobb jeg kan trives enda bedre i. Har du noen gode tips til retninger for meg? Kurs jeg kan ta? Kveldskurs/brevkurs eller andre ting man kan ta på deltid under permisjon f.eks? Håper på litt hjelp her inne, takker for alle svar
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Hva med noe i retning av dekoratør, layout, reklame? Eller journalist? http://www.norgeskreativefagskole.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå