Martin+Mamma Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Sitter å skriver handle liste, litt nysgjerrig på hva andre koser seg med i påska:-p vi skal ha fransk lammelår en kveld og kalkun med walldorf salat påskeaften. Gleder meg!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 vi har så langt bare bestemt at vi skal ha pinnekjøtt en dag. Men kalkun var en god ide, og det har jeg til og med i fryseren Utenom det pleier vi alltid ha ovnsbakt laks en dag i påsken Lurte på å grille pølser og slikt en dag også, dersom det blir bra vær.
lille sprelle Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 njet - skal på tur med besteforeldre og de står for maten! Men jeg vet at det blir kalkunrester fra jula en dag og gjerne kylling på påskeaften. Vi pleier også å ha torsk og laks en gang i løpet av uka. Pølser er obligatorisk på skirennet og fattern vil alltid ha seg en biff i løpet av uka. Så da er det meste av menyen lagt! hehe
~sjiraff~ Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Nope.. skal ikke spise middag hjemme før på 1. påsledag så da roter vi vel bare frem noe i fryseren )
Gjest mphs Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Det blir i allefall helstekt kalkun, helstekt indrefilet og helstekt lammelår. Og så må vi ha litt fisk.
*Lissi* Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Pinnekjøtt påskeaften... Lenger har ikke jeg planlagt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå