Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vært sur, sint og ar ropt i sinne til den toåringen min. Hun er en fantastisk liten jente med masse energi og vilje. Jeg har vært i dårlig form med både fokjølelse, diare og masse kynnere denne uken (er i uke 37)og hun har vært hjemme med meg siden hun også har harr diare. Men jeg føler ikke at det unskylder at det skal gå utover henne. Føler at jeg er verdens dårligste mamma:( Har pratet med henne om at mamma ikke er helt frisk og at mamma er litt"sur" og bedt om unskyldning når jeg har ropt. Synes det er så vanskelig å styre humøret når man er i dårlig form og har så masse hormoner som løper vilt i kroppen. Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff,vet akkurat hvordan du har det... er syk selv og temmelig gravid med alt som hører til 2 uker igjenn til ks og det virker som en eeeevighet! har selv en 2åring med masse energi ikke lett når man ikke er i form. selv og det hjelper ikke akkurat med en stooor mage som hele tiden er i veien. men men vi får trøste oss med at nå er det ikke lenge igjenn. masse lykke til ;)

Skrevet

Du er slettes ingen dårlig mamma! Desverre går gravidhormonene våre utover de små til tider:( Har en 4 åring, og tålmodigheten min er svært minimal for tiden. Tror det lønner seg å prate med de, og prøve å forklare på best mulig måte hvorfor det er slik. Og det er viktig å gi barna som skal bli storesøsken masse oppmerksomhet både før og etter fødselen. Jeg snakker mye med min gutt om det å bli storebror. Så det blir ei spennende tid fremover.

Men jeg forstår hvorfor du føler deg som du gjør, du er bare et menneske! Det er ikke enkelt til tider, men det blir bedre :) Prøv heller å fokusere på de gode stundene, tenker det er flest av de! :)

Skrevet

Kjenner meg også igjen til tider.. Hormoner i sving og så sliten, og fått bekkenproblemer. Tror vi må være litt rause mot oss selv, og gi masse kjærlighet og kos til barna. Og gjerne si unnskyld når vi tramper over! :)

Skrevet

Skriver under på denne jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...