Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Min er at jeg kan være litt for egoistisk i forhold til min frihet og naiv.
Ranveig R Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Kort lunte. Utålmodig, blir fort lei langvarige prosjekt (med unntak av prosjektet "barn").
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Selvsentrert, overtenker og biter negler
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 nysgerrig som juling det har fått meg opp i mang en knipe som barn, snoket i alt og ingenting;) Men jeg er blitt flink til å tøyle min nysgjerrighet nå som ejg er blitt voksne, men kjenner jeg blir irritert når folk sier A og ikke B! Men må nok bare jobbe med meg selv på dette punktet. jeg har også vært naiv, emn det har jeg brent meg på så mange ganger, så det har jeg blitt kvitt, og heller blitt litt mer skeptisk enn normalt:p Også er jeg susete som FY! MÅ ha rutiner og klare rammer, ellers detter jeg av spannet og bare svirrerXD Heldigvis har både mannen og venner rom for mine svirreturer, og henter meg fort inn igjen
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Kan tro det verste om folk og være dømmende.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Kort lunte..når jeg blir irritert så blir jeg veldig irritert..men d går like fort over som det kom. Heldigvis! Har lært meg å holde litt mer inne etterhvert ja..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Huff, det er maaange, og jeg klarer ikke velge.. Blir ild-sint kjempe fort, er alt for gla i mat, konsentrasjon som en gullfisk. Ja, vil si det er topp tre.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Jeg kan være veldig kvass mot andre, hakker lett på samboeren min f.eks. Men jeg tåler veeldig lite tilbake før jeg blir sur. Spøker ofte på andres bekostning, men tåler ike få igjen selv. Utrolig dårlig egenskap, som jeg jjobber med.
❤lille stjerne❤ Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 kan lett gå lei av ting. Litt utålmodig. Litt følsom og nærtagende.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 blir alt for fort sjalu, biter negler, er en lite hissigpropp, dømmer folk alr for fort, er ganske så sjenert..... Kunne ha holdt på i evigheter... blæh..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #12 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er så sta og så stolt at jeg har store problemer med å be om unnskyldning, så det prøver jeg å jobbe med. Ellers så kan jeg være ganske spydig og kvass , spesielt i forhold til mannen min. Har problemer med å ikke få viljen min eller ha rett i ting.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 Tiltaksløs og har problemer med å ta initiativ.. dessverre.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #14 Skrevet 26. mars 2010 Where to start!? Jeg er veldig usikker, så jeg blir lett paranoid. Har verdens beste kjæreste, men sitter likevel med en vond klump i magen noen ganger, for jeg er redd for at han innerst inne synes jeg er en grå, uinteressant mus i forhold til andre jenter. Jeg jobber med dette konstant, men mine egne tanker er min største fiende. Ikke kan jeg snakke med ham om det heller, da skremmer jeg ham vel bort for godt, så jeg prøver så godt jeg kan å gi inntrykk av at jeg er sikker på ham selv de gangene jeg ikke er det. Er så redd for å miste ham. Har vondt for å snakke i forsamlinger og når jeg føler meg usikker eller truet i en situasjon med mange ukjente så går jeg helt i frø. Jeg er fryktelig lat noen ganger. Jeg er kynisk og har tungt for å engasjere meg i folk som jeg kjenner perifert (gjennom jobb, f eks). Blitt bedre på det, da. Jeg er generelt en dårligere person enn jeg gir skinn av å være. Tenker litt på hvordan det vil bli når noen oppdager det. Skammer meg veldig og har konstant dårlig samvittighet (men tror kanskje at noe kan være fordi jeg har ganske høye forventninger til meg selv, så det er kanskje ikke så ille likevel). Har mange dårlige egenskaper, men det er slett ikke alle jeg gidder å jobbe med. det er vel en ganske dårlig egenskap, det også.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #15 Skrevet 26. mars 2010 Utålmodig Kan være kynisk og dømmende Kan bli fornærmet som bare et lite barn kan. Hvis jeg blir skuffet, så tar jeg det barnslig tungt..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #16 Skrevet 26. mars 2010 Jeg utsetter ting jeg skal ha gjort. F.eks takkekort, søknader, pakking etc Ellers tror jeg at jeg kan være litt irriterende på den måten at jeg forteller historier om og om igjen, som en gammel dame. Tenker mye, får ikke gjort noe.. Men, jeg er ikke en slem person og jeg klarer å glede meg på andres vegne.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #17 Skrevet 26. mars 2010 I overkant direkte, brå. Og jeg er dessverre fryktelig lat, men gidder ikke gjøre noe med det
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #19 Skrevet 27. mars 2010 Blir en liste på meg også. De verste egenskapene jeg har er: utålmodig, kjeder meg fort, snakker litt for mye noen ganger, sier mye feil til feil tid (ikke med vilje), rotete, egoist til tider.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #20 Skrevet 27. mars 2010 Meget kort lunte og kan bli veldig sint blir lett missunnelig på folk og har problemer med å unne andre noe godt som jeg ikke har, ganske tiltaksløs til tider, har angst. Uff, denne listen kan bli lang så jeg bare avslutter her:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå