Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hjelp! Jeg er gravid! Oki, ikke noen spesiell krise, jeg har mann, hus, fast jobb og alt det der på plass... Men, jeg har vært hjemme i permisjon med min datter, og begynte på jobb igjen etter jul. Vi tenkte litt på å begynne å prøve å få en til i løpet av våren, men hehe Vi ble lurt! Jeg har gått på minipiller, men har vel vært litt "sløv" med å ta de på samme tidspunkt, så kan takke meg selv. Men jeg har liksom trodd at om jeg tar den 6 eller 10 på formiddagen ikke har spilt så stor rolle, men au da. Der fikk jeg den. Synes det er to ting som er kjipt, jeg har nesten ikke vært tilbake på jobb før jeg blir gravid igjen og vi får desemberbarn! hehe Ja da, litt barnslig, men men... Er jo ikke langt enda heller, derfor jeg skriver på anonymdelen, for jeg tok test i går og den viste 3uker ... Jaja, men gjett hvem som er kvalm? Lurer på om det er innbilning eller ikke jeg.... Jaja, da fikk jeg luftet meg til noen en fredagkveld. God påske jenter!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Legen opplyste vel deg om at det er utrolig viktig at minipillen tas på samme tidspunkt hver dag? Jaja, uansett..må jo gratulere deg da!! Helt normalt å være litt kvalm første tiden...! Kos deg med den lille spiren du..og god påske til deg også!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Gratulerer så masse=) Kunne ønske det var meg
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 jo da, det stod jo, husker ikke helt hva han sa jeg :S hehe, er jo lenge sidne... Men jeg tenkte siden det stod to timers slingringsmonn så gikk det greit.. jaja så mye for det. Mannen min og jeg er litt numne av sjokk enda, men det er jo koselig da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå