Gjest Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Slank bakfra Hun har gitt meg så utrolig mye hjelp jeg ikke kunne vært foruten! Setter sånn pris på det! Og så synes jeg Ano´num (husker ikke helt hvordan hun skriver det nå) virker som en super dame og en kjempeflink mamma! Tenker ofte på henne og jenta hennes!
Monajenten Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Veldig mange, men jeg kommer ikke på alle:-) For de som har vært her lenge, må jeg få nevne styrken til Hotte Charlotte, Gøril og Jesper, og mammaen til Johanne (husker ikke nicket dessverre.)
xxxJulianexxx Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Jeg ser ikke opp til noen dibbere, men hvis du tenker på om jeg synes noen dibbere er koselige og velformulerte er svaret ja:) De mest sympatiske skriftlige vesenene her inne er uten tvil Alba36 eller var det 35? Og Monajenten. Da vet dere det jenter;o)
ifie Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Det er mange her inne som har sunne tanker og mye fornuftig og si, så det er vanskelig å plukke ut noen (også fordi jeg ikke husker noen nick...), men jeg kan nevne Alva (med tre gutten og én jente). Hun har kommet med mange gode tips og ideer og har delt mange erfaringer
Emma&Adrian Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Ser ikke opp til noen. For jeg kjenner dem ikke,og alle kan skrive hva dem vil over nett.
Rampongi Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Ser opp til og opp til fru blom.. men så langt jeg kjenner til; Ranveig R- flink dame med fine poeng )) Lammekjøtt-mannen for humor og humør Kapabel for modenhet til tross for ung alder Tøysetipp for fine innlegg og god humor Stylehunter for gode tips og helt sikkert flere som ikke dukker opp i mitt trøtte hode.. god natt!
Koseklompen Skrevet 26. mars 2010 #12 Skrevet 26. mars 2010 Ingen egentlig. Kjenner ingen her inne og en kan aldri være sikker på at en person er den han eller hun gir seg ut for å være på et nettforum.
Alba44 Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Juliane: Så utrolig koselig å høre!! Nå gjorde du dagen min bedre. ) Håper du har en flott lørdag!! (p.s. har fylt 36 nå, ja )
Monajenten Skrevet 27. mars 2010 #14 Skrevet 27. mars 2010 Så utrolig koselig å lese Juliane, nå ble jeg glad:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå