Gå til innhold

Dere som har gutter, når sluttet han/de med bleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ble han moden for avvenning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved 2 år og 9 mnd slutta han med bleie på dagtid. To veker etter hadde dei siste 10 natbleiene vore tørre så då slutta vi med dei og.

Skrevet

han var ikke moden før han var 3,5 år. da sluttet han omtrent på dagen med både natt og dagbleie. Var totalt uinteressert i å prøve potte/do før da. plutselig en dag sa han bare at han vill gå på do, hehe :)

Skrevet

Ca. 3,5 år på begge. Han minste har akkurat sluttet med nattbleie og det ville han selv. Han eldste 6 år er litt av og på med. Vet at jeg burde være hardere med det, men har ikke lyst til å presse han heller....

Skrevet

Prøvde første gang med sønnen min da han var 2,5 år. Da var han ikke klart merket jeg fort.

Men så ville han selv samme uken han ble 3 år. Å har nå klart å bli bleiefri på 1,5 uke. Så merket godt at han var klar nå. Men nattbleien beholder vi en stund enda. Den er ofte tørr når han står opp, men det er veldig opp og ned.

Skrevet

1. mann var 2 år og 11 måneder,

2. mann var 2 år og 10 måneder

3. mann var 3 år og 2 måneder

Når de først var modne for det så sluttet de i løpet av 1 uke.. Tok ca. 2 måneder fra de sluttet med dagbleie til de ble tørr om natten.

Skrevet

To år og to mnd.

Sluttet med nattbleie et par mnd etter det.

Skrevet

Akkurat blitt 3. Tørr på dagen.men ikke på natten enda. Skal prøve på natten i påsken

Skrevet

Lillegutt blir 2 år i neste måned, og har ikke sluttet med bleie enda. Men han er veldig interessert i toalettet, og når vi er på badet, så vil han tisse og forsøker å klatre opp selv.

Da pleier vi å ta av ham bleia og sette ham på doen. han har ikke tisset eller annet på doen enda, men vi synes det er fint at han er interessert.

Håper at han ikke drøyer for lenge før han er klar.

Utenom tema, men tulla vår var nesten 2,5 år når hun sluttet på dagtid, og sluttet med nattbleie et par måneder etterpå

Skrevet

2,5år. vet ikke med lillebror ennå.

Skrevet

Han sluttet med dagbleier når han var 15 måneder

og nattbleier like før han var 18 måneder.

Jentene car tørre 13/15 måneder og 15/15 måneder.

Skrevet

Gutten vår har fortsatt ikke sluttet med bleier og han fyller 4 år i august. Han nekter å gå uten bleier, han går på do, tisser og bæsjer noen ganger når jeg setter han oppå, men sier aldri fra selv. Så nå til våren håper jeg på det blir full bleieslutt her i gården:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...