*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #2 Skrevet 27. mars 2010 nedpress opplever jeg som at det kjennes ut som om det presser nedover mot underlivet og at magen blir stram. kjennes nesten ut som om ungen skal falle ut;-) Det er iallefall veldig press nedover mot underlivet.. det er slik jeg opplever nedpress iallefall...
Cammie82 Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jepp. sier meg enig med Linyen-HØYGRAVID!<3:) Jeg har masse nedpress, og har hatt det en del uker nå Presser nedover mot underlivet, og det kjennes ut som om han driver å borer hodet sitt nedover...hehe. Ikke noe vondt på meg, men litt ubehagelig innimellom ja:) I tillegg så har jeg jo masse kynnere, så da blir magen min heeeeelt hard!For noen krefter! Steinhard som en basketball!Klarer ikke trykke en eneste millimeter på magen vettu:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 cammie: helt enig! var på sykehuset pga kontraksjoner og smålig falske rier, og magen var STEINhard! helt utrolig! visste ikke at magen min kunne bli så hard jeg!
Cammie82 Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Hehe, jeg veit!!Det er skikkelig rart assa:) Når har/hadde du termin?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 har ikke termin før 21.april jeg, så er 25 dager igjen.. Men håper jo han kommer litt før da:-) hehe... Men er forberedt på at det er nesten 40 dager igjen:-) Så om han ikke kommer før så prøver jeg å stålsette meg på at jeg må gå over.. Håper jeg slipper:-) Hvor mange dager er du på overtid?
Cammie82 Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Ja, det er veldig lurt å ikke henge seg så veldig opp i termindatoen, men heller tenke 14 dager lenger:) Det prøver jeg på iallefall. Mamma gikk jo 2 uker over med meg, så jeg har hele tida tenkt at da er dt stor sjanse for at det tar litt tid med lille prinsen her også Jeg hadde UL-termin på søndag, så i forhold til den er jeg 6 dager over idag...:)Mensterminen min var på onsdag, og den vet jeg at er riktig da:)Men nå skal man jo gå ut fra UL-terminen da. Jeg HÅPER han vil ut snart!!Gleder meg så til å se lille Noah:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 veldig fint navn:-) Vår lille gutt skal hete Mathias:-) Skal krysse fingrene for deg i dagene framover:-) **
Cammie82 Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Tusen takk:) I like måte! Vi tenkte faktisk også på Mathias en stund:)Synes det er veldig fint også Ja, kryss fingrene for meg:):)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. mars 2010 #10 Skrevet 27. mars 2010 og vi vurderte Noah:-) Men ble Mathias siden jeg har ei venninne som har en sønn som heter Noah:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå