Gå til innhold

Har du noen gang sett en annen Dibber "live"? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men innrømte det senere på dib hehe.

Skrevet

Ja, vi har barn i samme bhg. Men, hun vet nok ikke at jeg er inne her. Vi kjenner hverandre ikke.

Skrevet

Ja, så ei som var aktiv her inne for en stund siden, mamma27 eller noe i den gata. Hun har masse bilder på profilen sin og av en eller annen grunn, hadde jeg vært inne å tittet på bildene hennes. Så henne i en butikk, sa ikke noe der og da, men "snakket" med henne om det her senere.

Skrevet

Jeg aner ikke hvordan noen her inne ser ut, så det vet jeg ikke.

Skrevet

jeg møtte en herfra på ferie. Det var snakk om ferie og reising med barn osv og det viste seg at vi skulle på ferie samme sted, samme tid. Møttes og barna lekte sammen. Var hyggelig det!

Skrevet

Ja. En møtte jeg på bondens marked og kjente igjen fordi navna på barna er såpass spesielle (barna våre lekte sammen). Andre har jeg møtt på et lite dib/bim treff i dibs barndom, og jeg har blitt kjent igjen før da jeg hadde et annet nick og var mer åpen om hvem jeg er irl.

Skrevet

Jeg har sett Alva i Åsane senter en gang. Og så har jeg sett en til, men det tør jeg ikke si

Skrevet

Jeg har sett mamma27 som en over her også nevner, men hun vet ikke om det. Kjente igjen barna hennes. ;)

Skrevet

Jepp, møtt Northernlights i USA, veldig hyggelig!! :-)

Så er det mange jeg har lyst til å møte!!

Skrevet

Ja, på barsel:) Havna på samme rom som henne, og kjente henne igjen pga navnene til barna, termin, sykehus osv. Skulle egentlig hilse på, men hun ble skrevet ut igjen før jeg rakk det.

Skrevet

Jepp, opptil flere =))

Skrevet

ja, også har jeg møtt flere andre fra dib/ bim- folk jeg etterhvert har blitt bedre kjent m privat=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...