Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg vet det er noen kjære damer der ute som bor i USA. jeg lurer på: Når man skal kjøpe I-phone i USA. Er det sånn at man ikke lenger kan kjøpe I-phone der heller så lenge man ikke binder seg til et abonement? Vil gjerne få svar på dette før jeg ber de om å kjøpe med... Takk for svar;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg kan ikke svare deg helt sikkert, men vi har akkurat sjekket det samme. Fikk vite at det nå er blitt strengere ved at de skal ha personnummer eller mer personalia, har også hørt at det er blitt 2 års bindingstid.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Det har blitt mye strengere å kjøpe Iphone i USA. På applestore får man kun kjøpt med binding hvis man har social security nummer (Amerikansk "personnummer") og bostedsadresse i USA. Du kan få kjøpt Iphone uten binding på feks BestBuy, men da koster den $700 (ca kr5000). Lønner seg heller å kjøpe en uten binding her i norge til 6,500kr, så får du garantien med. Hilsen meg som var i Usa for 3 uker siden og skulle kjøpe meg Iphone :-(
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 det er broren til mannen det gjelder. Og han bor i USA og har social security number, og han er villig til å tegne det ned og styre. Men det er bare den pokkers bindings-tiden... HI
Elinlita Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ville heller kjøpt den i Norge og dermed hatt garanti og forsikring. Elsker iPhonen min, men har lært leksa etter at glasset på den første eksploderte mens jeg holdt den i hånda. Hadde kjøpt den i USA og kunne bare glemme dette med garanti, det hjalp lite. Kjøpte 3G med iTalk Large når den kom og når 3gS kom fikk jeg den til 1 krone og nå bindingstid selv om det egentlig var igjen to måneder på den første bindingstiden. Kjempe fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå