Gå til innhold

Syns dere disse skoene var fine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempesøt:-) Men har hun ikke glittersko da? :-P

Skrevet

Haha, jo hun har det :-D Men, så fikk hun se disse i Sportmannbladet vi fikk i dag da. Også syns jeg de var litt søte selv om da :)

Hadde liksom tenkt å kjøpe et par veeeeeldig nøytale i tillegg til de glitter/blinkeskoene jeg da ;-)

Skrevet

Kan jeg ikke skjønne:-p

Men de var ihvertfall kjempesøte:-)

Skrevet

Ja, da får vi se om det blir Minnie-sko i tillegg da ;-)

Må bare si, Monajenten, at du virker som en veldig koselig jente :) Har så positivt inntrykk av deg :)

Skrevet

Tusen takk for det, så koselig å høre. Godt å vite at det ihvertfall finnes én her inne som gjør det;-)

Du virker som en kjempekoselig jente du også, og så har vi vel barn på samme alder, har vi ikke? (6 og 3 år)

Skrevet

Bare hyggelig :) Og det er nok ikke bare meg det, Monajenten.

Jo, mine er også 3 og 6 år. Bare at vi har "omvendt" kjønn :) Jeg fikk gutt først, så jente :)

Skrevet

Ja, det vet jeg jo, siden storebror kjøper sko til lillesøster:-p

Det er så koselig når de er så omsorgsfulle. Her om dagen fant jenten min 15 kr på bakken, en tier og en femmer. Så ga hun tieren til lillebroren og jeg ble litt overrasket. Da sa hun: Mamma, Lucas må jo få den største pengen siden jeg har mest i sparebøssen min!

*smelt*

<3

Skrevet

Kjempe søte og morsomme sko.I Like:)

Skrevet

Nei,jeg syns ikke de var fine.Siden du spør altså;).

Mvh

Skrevet

Skkepå at snupp hadde likt de, men syntes ikke de var noe fine selv. Er fan av litt mer nøytrale sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...