ida87_thea_andrine Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 ja, det lurer jeg også på...... det er ikke lett, men tror vi vet det når den har gått,men hadde vert ålreit å vite også=)
Ladybug~N&E Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 det kan visstnok være så mangt har jeg hørt! -som en propp -masse tykt slim -slimete over flere dager -blodblandet slim tror ikke det fins noen fasitsvar på hvordan en slimpropp egentlig skal se ut men av det jeg har hørt så er det mest normalt at det kommer ut en slimklump eller masse tykt slim. jeg så forøvrig absolutt ingenting til min slimpropp sist jeg var gravid. nå har den vel ikke gått enda så vidt jeg vet siden jeg bare er 35+4 men får se om jeg får oppleve dette fenomenet denne gangen;)
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Den kan gå over flere dager eller i bare én omgang. Det er slim og gjerne med litt blod i, lyserosa i fargen. Min gikk 7 timer før fødsel sist, men at det var slimproppen skjønte jeg først på sykehuset da jordmor spurte meg om jeg ikke hadde fått noen tegn på at fødsel var rett rundt hjørnet- om slimproppen hadde gått?! Åjo, det hadde jeg visst- kom jeg på... Så det går an at den går og man ikke legger spes merke til det. Det var nemlig bare litt lyserosa slim som lett kunne forveksles med utfloden jeg hadde hatt hele veien, eneste forskjellen var vel fargen. Og jeg visse jo at det var noe med en slimpropp, men at dét var den- det falt meg visst ikke inn.. ;P Dene gangen skal jeg være mer undersøkende på "ting" som kommer ut "derfra".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå