Gå til innhold

Skoringen-reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns huske på at jeg nylig hørte en reklame for Skoringen på radioen, og de sa noe om Barnas Dag og tilbud på barnesko. Noen som har fått med seg hele denne reklamen og kan fortelle meg hvilket tilbud det egentlig var.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt reklamen, men var innom en skoringenbutikk i dag. Det er ta to par, betal for ett. Og det var IKKE det helt store utvalget. Stort sett joggesko og sandaler. Noe ecco dal, så hvis du har to barn som skal ha eccosko kan du jo gjøre et kupp....

Skrevet

Du kan ta to par barnesko og betale for bare et :)

Men det er bare et utvalg av sko da, ikke alle i butikken. Var likevel fine joggesko de hadde å velge mellom, kjøpte et par skofus sko til 6-åringen og et par Viking sko til 8-åringen og betalte bare for det ene paret.

Hadde tenkt å kjøpe til de små også, men skoene i tilbudet startet på str 24 så de hadde ingenting til minstejenta i tilbudet.

Synes det var et supert tilbud jeg, men det vare bare torsdag, fredag og lørdag så det er siste sjanse i morgen.

Skrevet

Var inne å så på de dag jeg.. kunne velge mellom:

ecco: 599,- (dyre sandaler)

skofus 350,- (disse var veldig brede?)

skofus 399,- (fine)

og noen par til..

Men syns det ble dyrt om jeg skulle ta med et par joggesko og sandaler.. du får jo den billigste gratis. Så her ble det ikke sko i dag.

Ifjor var det ta 2 par til en pris, tror det var 399 eller 499.

Skrevet

det var noen andre kanskje det var de viking det da.. men de var bare store i str. tror jeg?

Jeg så etter str 26.

Skrevet

Takk for hjelpen, damer!

Da tar jeg med meg storebror på sko-shopping i morgen! =)

Skrevet

Var der i ag, og det var utrolig dårlig utvalg samt ganske dyre sko....

Gikk heller til Eurosko som hadde joggesko og sandal til pakkepris (var det 499??)

Skrevet

Jeg valgte med vilje å droppe den filialen som ligger midt i sentrum, men valgte isteden en som ligger litt utenfor allfarvei. Der var utvalget helt ok, var både Puma, Ecco, Skofus, Viking og enda noen merker til å velge mellom..

Når man betaler for bare det ene par skoene får man jo gode sko til en fin pris :)

Skrevet

Jeg var og shoppet viking sko til de 2 eldste i går, 499 for 2 barn synes jeg er en meget hyggelig pris! Og i dag tenkte jeg og dra og kjøpe meg puma sko da de hadde jo opp til str 39 så da får jeg vel meg 2 par!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...