ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Vet at det er vanlig at man tisser mer når man er gravid. Er 37+1 i dag. Og i dag har jeg ikke telling på hvor mange ganger jeg har vært på toalettet.. Kan jo også si at jeg er stup forkjøla og sitter konstant med snørrpapir.. Uff, skikkelig dårlig form egentlig.. Var hos jordmor i går, og hun sa at baby ligger godt nedi bekkenet, men fortsatt ikke heelt festet. Hun sa at fødselen i teorien kan begynne når som helst. Men det er vel ganske vanlig at de sier det når man er såpass langt på vei? Vet at det å gå mye på do kan være et tegn på noe, men det gjelder vel iikke så lenge man bare må tisse? Føler meg litt dum som spør, men gjør det alikevel jeg.. Kanskje det er det at babyen sakte men sikkert sklir enda lengre ned i bekkenet, at det er derfor det presser så konstant på blæra...
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Er blæra som blir presset pga for liten plass ja. Jeg har gått mye på do i hele svangerskapet. Er nå drittlei, kjenner at jeg må på do absolutt hele tida. Spesielt ille er det jo om natta. Siden uke 20 ca har jeg gått på do ca 5-6 ganger hver natt, så har ikke sovet godt på flere mnd. Er nå i uke 32+5, og har så mange plager at det skal bli helt nydelig å få ut ungen (selv om jeg jo vet at det er da slitet begynner, har en sønn fra før).
bolla piggsvin Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 da er vi flere!!jeg går absolutt hele tiden!! vertfall 4 ganger om natten og helt opp til 7 ganger!! her er hodet festet er i uke 35 eller etter min termin er jeg i uke 36 i dag..
Gjest Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Samme her,uke 38..Kan tisse,reise meg fra do også kjenner jeg at jeg må tisse mer! Helt vilt...",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå