Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Når jeg har hatt sex med mannen min må jeg løpe på do umiddelbart. Ellers renner det..i strie strømmer, sæd ut av meg. Synes dette er litt ekkelt og det er ikke alltid jeg rekker do og da renner det ned på gulvet..æsj. Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Normalt. Ha litt papir liggende på nattbordet som du holder under når du går til toalettet (evt bruke hånda) så renner det i alle fall ikke på golvet Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Slik var det her før.. Nå er den blitt helt tykk, nesten bare klatter på en måte.. Er DET normalt? :S
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Slik har det vært med alle jeg hav vært sammen med og det er en dels så regner med det er normalt. Har en borull på nattbordet og har papir klart når han trekker seg ut og så rett på do.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 sånn er det her også, synes ikke det er så ekkelt jeg da, men så synes kjærsten det er super sexy også når det renner nedover beina hehe..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Helt normalt. Sæden til både eksene og typen min renner ut igjen så fort jeg reiser meg. har alltid liggende en dorull i nattbordet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå