Gå til innhold

Hvis du hadde hatt en unge som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du ikke hadde treffe før den var 8 mndr, og du hadde enda følelser for den andre forelderen, hadde du vært mest opptatt av barnet og ville holdt det og blitt litt kjent med det ,eller den andre forelderen(Spurt om klemmer, kyss, nesten bare overså barnet, heller gitt mor klem og glemme barnet når du skulle gå.....) når dere traff hverandre? Ble rotete men men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg en kvinne så det hadde vært litt unaturlig å be om kyss og klem av enn annen kvinne...

MEN, jeg skjønner poenget ditt..

Hvis jeg hadde fått et barn i fanget som skulle være mitt etter åtte måneder, hadde det nok vært litt vanskelig å forholde seg til. Det hadde ikke vært mitt selv om det hadde mitt blod. Derfor ville det ha vært mest naturlig og forholde seg til den voksne.

Ting kommer vel etterhvert som man blir kjent med den lille og føler seg trygg på forholdet til den andre forelderen..

Skrevet

Hvorfor har han ikke sett ungen før nå? Hvis det er hans egen skyld (altså, ikke at du har nektet ham) og han prøver å vinne deg tilbake, er han jo rimelig kort hvis han ignorerer det viktigste i ditt liv. Menn som ikke bryr seg om ungen sin har jeg ingenting til overs for.

Skrevet

Han ville ikke ha noe med oss og gjøre siden jeg ikke ville være med han. Han skulle treffe ungen i sommer men han var mest opptatt av meg og så nesten ikke ungene ei gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...