Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hva er deres erfaringer isåfall? Har bare prøvd dette engang, men min erfaring er at det faktisk FUNKER! trodde aldri at et glass kunne flytte seg uten at noen av oss dyttet det, men JODA, tilåme løftet seg:-S Man får jo høre mye rart og morro av sine nermeste også dine hjelpere, men det jeg syntes var et minus var når en ond ånd dukket opp:-S Har tenkt mye på dette etter at jeg var med å det, at skal jeg gjøre det igjen eller ikke? Har hørt at noen kan havne i transe.. å isåfall av en ond ånd, å da får den som er i transe se en "film" på en måte av livet til den som er inne i kroppen på seg. Synes dette høres ekkelt ut.. Men får se, var mye å høre av disse åndene, men om alt er sant finner vel man ut ettervært;))
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Ja, og det er faktisk ikke noe for "uvitende" . Man kan komme ut for klebeånder blant annet... Mitt råd er at du setter deg godt inn i hva spiritisme vil si. Best å komme i en sirkel, med folk som vet hva de gjør..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Ja, vi er en gjeng både unge og godt voksne damer som driver litt med dette. de fleste vet hva de gjør, å så fort det kommer en ond ånd så drar vi glasset på adjø og sier at vi vil bare prate med en av vår egne og til slut brenner vi ånden i glasset! Men hva vil e klebeånd si?? sjønner at en henger seg på folk men, hva kan sje? HI
Tigerpote Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Selvfølgelig. Har ikke alle prøvd det da de var et sted mellom 10-14 år? Jeg har opplevd mye rart med spiritisme, og tør aldri å gjøre det igjen. Men om det var fantasien og/eller noen som dyttet glasset vet ingen;) Men uansett, jeg tror du skal ha respekt for spiritisme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå