Brenda med 2 ute Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Har sortert frem klær fra første barnet og de ligger klar til vask. Sengene og vuggen er montert og redd opp. Barnerommet er nesten ferdig, mangler noen bilder og at de nye gardinene henges opp. Nattsengen er inne på vårt rom alt =) Fødebaggen er snart ferdig. Må en tur på apoteket imorgen for å få på plass de siste småtingene. Jeg kjenner at babyen gjør seg klar for å komme ut mer og mer. Det er nedpress, stikkninger, magen har sunket, magen er "urolig",korsryggen gjør vondt og jeg vagger frem som en pingvin. Akkurat som sist og smertene er så velkomne. Nå er babyen snart her! Denne gangen har svangerskapet gått utrulig fort. Nå skal han bare godgjøre seg og legge på seg godt en månedstid. Men som alle andre her inne trur jeg at denne kommer noe før tiden, hehe. Nå skal jeg kose meg siste tiden! God helg og god påske!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har gått ut i perm i dag, kjenner meg litt som deg - sånn kroppslig sett! Kjennes ut som det ikke er så lenge til han kommer! Men håper jeg rekker å fixe alt ferdig her... og hvile litt først!
bolla piggsvin Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 her føles det også ut som om den lille kommer før! hodet er festet,sliter med kynnere og enorme mensen/nedpress smerter.klarer så vidt og gå..vondt i magen osv.. 1 mnd til termin..fikk 3 uker før sist..
Ladybug~N&E Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 er i litt redebyggemodus selv om dagen;) har vært det ganske lenge i grunn! men jeg kjenner på en måte inni meg at det begynner å haste. 1måned igjen til termin. det er jo ikke lenge i det hele tatt!!! stellebord er hentet opp fra kjeller og rengjort. klær fra førstemann er hentet opp, det som i det minste kan brukes av ei jente da vi har gutt fra før, vasket og lagt i kommode. sengen står fremdeles i esken sin men skal skrus opp etterhvert. det er mannens jobb. madrass er kjøpt inn. dyner og sengetøy er vasket og gjort klart. bilstolen er hentet opp, trekket og nyfødtinnlegget er vasket. nå holder vi på å få malt taket på kjøkkenet så vi blir ferdig med det til lille kommer. har begynt å tenke på fødebagen. men har ikke kommet lenger enn at jeg har skrevet liste og lokalisert bagen. etter påske så blir det apotek og bleieshopping. skal også kjøpe meg noe klær jeg skal ha med på barsel. et par topper og en fin joggedress. bruker fremdeles alt jeg har tenkt å ha med meg. i tillegg så skal jeg ikke være på barsel så veldig lenge så det blir ikke store pakkinga. det er godt å kjenne at ting nærmer seg!! jeg gleder meg ekstremt mye!!!!! skal bli så godt å få mote lillejenta i magen snart;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå