Gå til innhold

Å amme en sprellemann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skirver dette for å høre om noen er i samme situasjon eller har erfaringer. Min ni mnd gamle jente har slett ikke tid til pupp i disse dager. Vil kun spise på morgenen når hun er veldig sulten. Ellers om dagen spreller hun og kaver når jeg forsøker å legge henne til brystet. Til tross for mørkt rom. Hun er ikke sint, men bare veldig aktiv. Er dette vanlig? Er hun i ferd med å avvenne seg selv? Leser på ammehjelpen der det står at måltidene enda skal være kos og morsmelk skal være hovedbestanden i kosten frem til 12 mnd. Vel, sånn er det ikke hos oss for tiden. Hva gjør jeg?

Takker for innspill!

God helg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat likedan, men min er bare 5 mnd da.. Han vil bare ha pupp når han er veldig trøtt, ellers ikke i det hele tatt. Begynte med grøt, og angrer litt på det. :(

Skrevet

sånn var jenta mi også men ved 3-4 mnders alder, så jeg ga rett og slett opp og fikk mer kos ved å bruke flaske og mme. første mann ammet jeg i ro til hun var 11 mnder og måtte da gradvis venne henne av puppen, så når andre mann sprella i alle retninger ble det bare utrivelig for oss begge og jeg valgte flaska som løsning.

Skrevet

Vår første var sånn ved 6 mnd alder. Nektet pupp, og avvenningen gikk av seg selv:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...