Ranveig R Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Brokkolifrøa er sådd! Tre og tre i desse fantastiske torvbrikettane. No står dei roleg og fredeleg inni minidrivhuset sitt i vinduskarmen og ventar på at livet skal begynne. Eg er optimistisk. Pappa pleier for øvrig å snakke om "optimistisk som ein frøkatalog".
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Så kult uttrykk, definitivt dagens beste. Det skal jeg faktisk dele med min egen far, som er frø-oman. Har du krukke-hage eller hage-hage å plante ut brokkoli i nå den tid kommer?
Ranveig R Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Eg har ein liten hage-hage på ca 1,6 mål, problemet er berre at den er ikkje opparbeida i det heile tatt nesten, med unntak av den lille flekken på baksida av huset der bærbuskane står (og der er det for mykje vind og for lite sol for spede spira). Eg har ein isoporkasse som eg tenkte eg skulle plante brokkolien ut i og ha dei på terrassen, med minde eg gjer alvor av planen min om å lage ei ramme (heilt enkel av fire plankar spikra saman i hjørnene, utan bunn) som kan stå laust oppå ugraset (med ein eller annan ugrassperre imellom), og så kan eg ha jord oppi der. Og viss plantane kjem opp og oppfører seg ordentleg, skal eit par av dei få flytte til ei krukke hos mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå