Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #2 Skrevet 30. mars 2010 Nope. så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre til høsten....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #3 Skrevet 30. mars 2010 Får alle svar nå? Har ikke hørt noe jeg.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #4 Skrevet 30. mars 2010 jeg har søkt fra januar men fikk igår beskjed om avslag og venteliste fra august av så krysser bare fingrene skal sette opp et nytt ønske, en barnehage som er ferdig til høsten
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Vi har bhg.plass, men fikk avslag på søknaden om overflytting.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Har ei venninne som fikk avslag. Hun er så fortvilet stakkar. Jeg tror ikke hun er særlig imponert over politikerene heller som sniker til seg stemmer med tomme løfter:(
mammaen til Odin Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Nei eg er ikke spesielt imponert nei... Fy søren... MØKKA Kristin sier eg bare!!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Her i byen er søknadsfristen endret til 1.april, og da får vi ikke svar før i mai. Er så spent på om snuppa får plass. Hun er født sent på året. Nervepirrende.
mammaen til Odin Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Sønnen min er født 10. september. Altså 10 dager etter "fristen" så vi siter litt i saksen nå som vi ikke har fått plass. Ikke bor eg i noen storby heller, bor 20 min utenfor Oslo. Eg er så ekstremt skuffet.
Gjest Skrevet 31. mars 2010 #10 Skrevet 31. mars 2010 Selvfølgelig er det mange - svært mange - som ikke fikk barnehageplass da permisjonen gikk ut. Det sto faktisk ikke plasser ledig i høst og ventet på at barn født etter 31.08.08 skulle bli gamle nok. Men alle som er født før 01.09.09 får barnehageplass fra august 2010. HI: Ble du lei deg når du oppdaget at du ikke fikk bhg fra april? Var dette noe du ikke var forberedt på? Regjeringen fortjener kritikk for at de har benyttet uttrykket "full barnehagedekning" uten å gjøre det tilstrekkelig kjent at det de mener er: "nok plasser til alle som er fylt ett år hver gang nytt bhg-år begynner (i august)".
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 Nå er det vel bare første runde som er ute. Da skal jo de som har fått tilbud svare ja eller nei til plassen som er det er runde til. Så du kan forsatt få plass i bhg. Her i kommunen er det tre runder med opptak i løpet av våren for å fylleopp alleplassene.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 Regjeringen mener at det er full bhg dekkning nå 85 eller 95 % av ungene har fått plass i bhg. Husker ikke tallet!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2010 #13 Skrevet 31. mars 2010 har ikke fått svar enda... men viss vi ikke får plass blir det travlet her hjemme med 3 barn under 3,5 år,en mamma som nettop har født og en mann som aldri er hjemme. trenger en plass til eldste mann:) det er ikke krise,eg skal alltid klare å følge opp alle 3,men det hadde vert en mye lettere hverdag med bare to hjemme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå