Gå til innhold

Aurora døde 8 dager gammel.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Aurora ble født frisk og velskapt jente veide 3810 kg og 51 cm lang.Hun døde av feilbehandling på sykehuset.

Jeg har så mange minner fra henne....jeg har så vondt så hjertet mitt blør.Kan noen av dere som har mistet barn gi meg noe tips...hvordan går man videre,for sorgen kveler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her på forumet er det veldig stille for tiden. Jeg vil anbefale deg på det sterkeste å gå inn på:

 

www.englesiden.com

 

Dette er et lukket forum med mange i samme situasjon. DER vil du garantert få hjelp og støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye! Det er så forferdelig vondt, så urettferdig, å miste et barn. Selv mistet jeg i dødfødselen for snart 10 år siden. Rart å tenke på, at det har gått så lang tid. På den ene siden føles det som det var i går, på den andre siden føles det som om det var i en annen liv, at det skjedde noen andre og ikke meg i det hele tatt.

 

Jordmor Rachel Myr anbefalte meg å lese How To Go On Living After The Death of a Baby. ISBN er # 093194869X. Den er veldig bra og hjalp meg mye. Om du kan lese engelsk, så anbefaler jeg den.

 

Igjen, kondolerer så mye at du også er nå medlem i "klubben" ingen av oss har frivillig meldt oss inni - foreldre som har mistet et barn. Kondolerer at du ikke lenger har din kjære Aurora med deg og må lære å leve uten henne.

 

En varm klem til deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...