Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Noen som har noen gode råd om hva slags behandling som kan hjelpe? Spør for en vennine som har en vanskelig samboer som ødelegger henne totalt. Ps (Aldri lett å bare forlate en sånn person, for det er ikke synlig vold. bare psykisk og ingen kan se det på de) Hun er verdens snilleste, svikter aldri og gjør det meste hjemme med barna osv. Men allikevel får hun alltid skylden for hans humør.Og han er den som flyr ute hele tiden, gjerne kommer hjem på morgeskvisten i uka osv.. Vet ikke hva jeg vil med dette. Min venninde har fortalt meg mye da vi drakk for litt siden, men vil aldri snakke noe vondt om han ellers. Er det vanlig å skjule slikt?? Ser hun lider ihertfall
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Det er ingen behandling som hjelper, det eneste som hjelper er å flytte langt vekk fra sånne menn. Det må du innse, han kan bare hjelpe seg selv. KUN han kan snu atferden sin, man kan IKKE gjøre noe for ¨å hjelpe om han ikke ønsker det. Hvis det er ille hadde jeg faktisk prøvd å tvinge henne til å flytte.. For ja, det er vanlig å skjule det, og de innser ikke at det ikke er deres feil at mennene er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå