klumpen og gullet Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 vi har en stor og fin stasjonsvogn, men vurderer nå en liten bil nr to som jeg kan ha. Må være plass til bvogn i bagasjen uten å måtte legge ned setet. Forslag? Hva har dere?
snartmammapåny Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Kommer selvsakt ann på vogna. Har du en stor Simo eller Emmaljunga må du nok kjøpe lastebil uansett men har du en litt mindre vogn er utvalget av konebiler litt større. Audi A3 sportback har god plass i bagasjerommet iallefall. Golf kan overraske. Kommer som sakt ann på vognen. Ta med vognen når du skal se på bil.
Gjøkeredet③ Skrevet 27. mars 2010 #3 Skrevet 27. mars 2010 Jeg og naboen har BMW 1-serie. Perfekt konebil. Jeg har en Simo og hun har en Bugaboo Cameleon. Veldig fornøyde begge to og har ikke hatt problemer med å få inn vognene. Vet det kommer en ny Audi A3 snart så ville styrt unna den nåværende, da en vil få et kraftig verdifall pga dette;-) Ellers så har jeg noen venninner som er veldig fornøyd med Golf også;-)
magica fra tryll Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Opel Safira? Kan bare kjøre vogna inn bak,trenger ikke slå den sammen engang:) Men om det er du som kjører med vogn, trenger dere vel heller en "mannebil"? En litt mindre bil til den som ikke skal ha med barnevogn.....!
klumpen og gullet Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2010 Mannebil ja, haha godt poeng!
mamma og my Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Kjøp en bitteliten yaris til manden og matpakken hans, og behold stasjonsvogna til ditt bruk:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Veldig lyst på en rød Audi A3 jeg iallefall;-) Eller nye Audi A1 som kommer nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå