Gå til innhold

Da har jeg nådd mitt mål! ENDELIIIIIIIIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veide 174 kg i juni i fjor.. Idag veier jeg 65 kg!!!!!!! :D Jeg har gått ned 109 kg på 9 mnd!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holy maccaroni, with cheese! Så utrolig bra!! Gratulerer så mye :-D

Skrevet

WOW! Dødsbra. Grautlerer :D

Skrevet

Flinka!!:-D

Skrevet

Ikke særlig stor prestasjon hvis du er slankeoperert, men gratulerer uansett! Du har gjort kroppen din en kjempetjeneste!

Skrevet

Du er søren meg helt på tryne 17.34.

Skrevet

Så utrolig bra.

GRATULERER.

Hvordan har du klart det?

Jeg er 97 kg og vil også ned til 65 kg.

Har tatt av fra 104 til 97 kg så langt, men jeg syns det er så vannskelig.

Skrevet

1734

Da kan jeg si til deg at du IKKE vet hva du snakker om i det hele tatt..

er ikke hi !

gratulere hi !!

Skrevet

HI her.

Hehe, ånei du, det var nettopp en slankeoperasjon jeg ville unngå, så jeg tok saken i egne hender ;)

Har spist 5 måltider om dagen, med 3 timers mellomrom, og gått en halvtime rask trilletur to ganger daglig :)

Er Grete Roede sine oppskrifter jeg har levd på 6 dager i uken, hver eneste lørdag lot jeg meg selv spise så mye jeg ville og det jeg ville fra 12 på formiddagen til 12 på kvelden :)

Så flink du er, 17:37! Det klarer du kjempefint :) :)

Skrevet

Beklager, men jeg har ingen tro på at du har gjort dette "på egenhånd".

Skrevet

Hvor vanskelig er det å ikke tro på det? Hun sa selv at hun brukte 9 mnd på det. Nesten 1 år. HI er vel en konsekvent dame som holder på målet og gjør alt for å oppnå det.

Skrevet

Får håpe det?

Jeg også vil unngå slankeopperasjon.

Følger også Grete Roede prinsippet, men har ikke gått på kurs. Har bare brukt nettsiden som er gratis og lagt inn hva jeg spiser og trener.

Skal bli flinkere til å gå kveldsturer nå som snøen forsvinner.

Skrevet

Det er lagt fra nesten 1 år og det er over 10 kilo per mnd i snitt, så det er meget usannsynlig på Grete Roede-diett og kun 1 times trilletur per dag. Det er derimot ikke usannsynlig for en som er operert og kun kan spise en valnøttstor porsjon mat noen ganger om dagen...

Skrevet

Hvorfor tror ikke dere det? Er jo sant jo :)

Noen går lett ned og opp i vekt, andre ikke.. Jeg er en av de som legger fort på meg, og går lett ned :)

Bare Grete Roede, og litt trim :)

Skrevet

Dette er faktisk fullt mulig om man er konsekvent.

Man må ikke slankeoperere seg for å gå ned 2 kg i uka.

Skrevet

Så flott! Det står det virkelig respekt av!

kan jeg spørre om du har mye løshud?

Skrevet

HI her. Har litt på underarmene, ellers ingenting :) Men maaaange strekkmerker da....

Skrevet

Veiet nesten 200 kg og har ikke løshud etter et ekstremt vekttap på kort tid, og fortsatt tror dere på dette?

Skrevet

Blir nesten litt lei meg for at dere ikke tror meg.. Jeg har det man kaller en tilpassningsdyktig kropp... Hvorfor skulle jeg skrive dette om det va tull?

Skrevet

Vi er mange som tror deg, bare EN skeptiker som skriver flere ganger (du ser jo at det er den samme).

Gratulerer.

Skrevet

Jeg tror deg, HI og syns det er flott at du deler historien med oss.

Har selv en god del kilo å gå ned (45 kg) og lurer jo selvsagt på om jeg vil trenge operasjon etterpå for å fjerne løshud.

Men har jo hørt at jo yngre man er jo bedre er det med tanke på hudens evne til å trekke seg sammen.

Og jeg tror nok at HI`s opplegg med å spise hyppige måltider i tillegg til trim er det mest fornuftige.

Som nevnt før; det er en inspirasjon å lese slike suksesshistorier ;-)

Skrevet

HI her. Ja, det tror jeg oså.. Er selv bare 19 år så :)

45 kg tror jeg du klarer kjempefint!!! :) Lykke så masse til, og takk for fine kommentarer :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...