Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #26 Skrevet 26. mars 2010 Som jeg skrev her over, så driter jeg i hva folk syns om pengebruken vår:) Men jeg syns det er latterlig å "henge ut" folk på en nettside på den måten, hvis dere ikke ser den så har dere et problem. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #27 Skrevet 26. mars 2010 Og det er jo ikke så vanskelig å skjønne hvem det er når det refereres til enkeltepisoder.. HI
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #28 Skrevet 26. mars 2010 Jeg ser ikke den.. Dere er jo anonyme hele gjengen. Jeg synes det er moromt med gjerrige folk.. Som skal koke kaffen selv hjemme fordi de skal kjøpe seg hus for pengene istedet. og som snylter på andre.. hi hi hi.. Gjerrighet og grådighet er ufortåelig og fasinerende.. og helt skrudd..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #29 Skrevet 26. mars 2010 Men HI i den andre tråden har da aldri nevnt navnet ditt, HI i denne tråden. Eneste hun har fortalt om er en "venninne". Det kan være deg, det kan være andre. Hun henger da ikke ut denne personen mye mer enn andre henger ut andre personer. Så bare fordi du tok deg litt nær av denne historien som minner om deg, så trenger det da ikke å betyr at det er deg HI!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #30 Skrevet 26. mars 2010 Hva sier du til trådstarteren neste gang dere møtes,da?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #31 Skrevet 26. mars 2010 Det var ikke HI i den andre tråden som skrev om meg.. Og jeg VET at det er meg, utifra det hun beskriver. Men drit i det, dere vil gjøre dere vanskelige, og det er greit:) Skal ta det opp med henne neste gang vi treffes
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #32 Skrevet 26. mars 2010 Det er klart det er gjenkjenbart hvis det f.eks. er du som spiste fiskepinner i stedet for å spleise på en kalkun... Det er jo så sært at det neppe er mange som gjør det samme. En god venn burde selvfølgelig kunne si det til deg direkte, men dette er jo gjenkjenbart bare for deg og henne (og de andre som var til stede på nyttårsaften), så det kan ikke betegnes som å henge ut noen. Jeg skjønner at det er sårt å lese om seg selv på denne måten, men jeg skjønner også "venninnen" godt som reagerer. Hadde du vært min venninne, hadde jeg nok kuttet deg ut. Det å være så opptatt av egne prosjekter (huset dere sparer til) at dette overskygger alle andre muligheter til å være sammen med vennene deres, det hindrer andres mulighet til å kose seg med den kaffen som koster 30 kroner når dere regner på hvor mange kopper dere kunne laget hjemme til samme pris, det hindrer de andre i å kose seg med kalkunen når dere sitter med fiskepinnene osv.
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 26. mars 2010 #33 Skrevet 26. mars 2010 Hvis du er en av de som unnlater å betale for ting andre har lagt ut for deg, eller inviterer til selskap og etterpå ber folk betale så syns jeg neimen ikke synd på deg for at du blir hengt ut her. Slik oppførsel er snylting og da får man tåle at andre snakker om dette!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #35 Skrevet 26. mars 2010 Hahaha, hvis du virkelig er en av de personene, hadde jeg vært kjempeflau!!! Hvordan du oppfører deg blir til underholdning på nettet... Flaut flaut flaut! Hvem av de er du?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #36 Skrevet 26. mars 2010 Jeg tåler ikke at folk "snakker" om meg på et anonymt forum på nettet, i stedet for å si det til meg personlig. Det er så barnslig og feigt at jeg har ikke ord! Og du som spør hva jeg kommer til å si til henne når vi møtes, så har jeg ikke akkurat planlagt det til punkt og prikke, men regner med det blir noe sånt som dette: "Hei, så du hadde skrevet et innlegg på Dib om hvor gjerrige vi er. Syns det er kjedelig at du ikke kan si det direkte til oss, i stedet for at jeg skal lese om det på internett. Har dere lyst å komme på middag til oss en dag? Dere kjøper med biff og vi stiller med First Price tilbehør??
Mortilbarn Skrevet 26. mars 2010 #37 Skrevet 26. mars 2010 Fatter ikke at HI blir sur for dette engang, og presterer å lage et innlegg om det. Hadde det vært meg hadde jeg blitt FLAU, og mest sannsynlig endret oppførselen asap! Ikke sutret for at hun skrev det på nett, hun har tross alt ikke nevnt noe som gjør at andre enn den gjerrige selv fatter at det er henne det er snakk om.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #38 Skrevet 26. mars 2010 Må jo være hun med skøytene da, for de andre kan ikke være så lett å identifisere?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #39 Skrevet 26. mars 2010 Ehhhhhhhh.... Men det er jo sånt dere gjør... stiller med firt price tilbehør, hvis dere i det hele tatt har tilbehør!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #40 Skrevet 26. mars 2010 når en ønsker seg hus må en spare slik er det bare, det er lettere å spare først enn å få stort lån med høye avdrag pr mnd....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #41 Skrevet 26. mars 2010 Det er ikke nødvendigvis riktig. Prisstigning spiser fort opp sparingen. Akkurat som inflasjon spiser opp lånet. HI, du føler deg hengt ut? Vær glad at du får høre det i det hele tatt, mange som ville kuttet dere ut uten et hint engang. Gjerrighet i de grader fører til at ditt nye hus kan bli ganske folketomt fordi ingen gidder å besøke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå