Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Har dere noen erfaring med det? Noe dere kunne tenke dere å dele med meg?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Mannen fra Afrika. Sambo, vet du. Har du ikke lært noe?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Vesle jumbo, vesle sambo og amandus dokkeman...... tralla lalla, lalalalla.....
Mortilbarn Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Cop avd. her i Bodø/stoe deler av nordland heter Sambo Coop Sambo.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Er det noe spesielt rundt dette du lurer på da? Min mann har gjort det, for rundt 1 år siden
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 Mannen min har gjort det. Selve inngrepet var fort gjort og han fikk selvsagt bedøvelse. Han fikk beskjed om å kjøpe en ispose og ha på timene etterpå, så det kan jo være lurt å ha kjøpt inn dette på forhånd :-) Dagene etterpå var han nok litt øm, men ikke verre enn at han fint kunne være på jobb. Han trente vel ikke på 2 uker og vi venta vel like lenge før vi hadde sex. Han måtte levere sædprøve etter en viss tid (husker ikke) for å forsikre om at han virkelig var blitt steril. Brukte kondom frem til det. Så alt i alt så var ikke dette noen big deal, selv om jeg skjønner at mange menn er redde når det gjelder deres kostbare utstyr ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå