OsloMor Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Det lurer jeg veldig på også. Og dersom jeg logger meg på chat'en, uten å chatte vil det da lyse fullt grønt eller måne? Herregud for en komplisert og alternativ verden.
Mummys Muffin & Nakenfis Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 grønn er tilgjengelig halvmåne er pålogget, men ikke aktiv og hvit er vel ikke tilgjengelig? Om jeg skjønte spmålet riktig?
MammanTilEmma❤ Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Ja, er den helt grønn så er du aktiv, er den halv eller mindre så er du pålogget men ikke aktiv og er den helt hvit så er du så si frakoblet.
Malita Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 hvor lenge må ha vært ikke aktiv får det blir måne da?
3 små og en mamma Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 pålogget? pålogget facebook? For jeg logger meg aldri på chatten, kan jo bare klikke på venstre side der... Eller er den grønn om man faktisk chatter med noen? hmmmmmm altså!
mozell Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Jeg tror det blir grønt automatisk når man logger på FB ja. Men jeg blir ikke klok på hvor lenge en må være inaktiv før det blir halvmåne - på noen virker det som det tar lang tid, mens en venninne får halvmåne bak navnet sitt selv om jeg driver og chatter med henne (kanskje tatt ett eller to minutter før hun svarer, og da er det halvmåne). Merkelige greier.
3 små og en mamma Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2010 jeg skjønner det ikke i alle fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå