2005&2010 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Her er det omtrent bare på høyre side, ved ribbena og nesten nede ved hoftene. Hikker også en del, og da kjenner jeg det mest midt på magen eller litt på siden.
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 jeg merker det under ribbena på høyre side. hikking er midt på helt nederst. merker en del kravling med hendene (må være det) helt nederst i magen...
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 På høyre side, midt mellom ribbeina og navelen. Og krafsing med hender der nede. Så ganske likt som dere andre to;) Antar at babyen da ligger med hodet ned. Ei jeg kjenner som fødte for ikke lenge siden kjente også spark øverst og fikk beskjed om at hodet var festet like før fødsel, men ut kom ei rompe først! Babyen hadde ligget dobbelt i magen, med beina og hodet opp.. Har dere andre fått beskjed om at hodet ligger ned og er festet/ikke festet? Hos meg lå hodet nedi bekkenet, men var fortsatt bevegelig. (3 uker til termin). Så satser på at det er riktig!
Gjøkeredet③ Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg kjenner det mest på venstre side og hofte. Ikke så høyt opp som ribbeina, men av og til er han der også. Hodet ligger godt nedi bekkenet men er ikke festet, men dette er andremann så tar ikke det forgitt at det kommer til å skje. Med forrigemann var det nesten bare høyre side og oppi ribbeina hele tida. Tror ikke jeg var langt unna brudd den gangen. Han var også stjernekikker, så jeg kjenner det er greit at denne er motsatt.. Hehe;o)
Gjest Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Hodet lå godt festet,dypt ned i bekkenet på tulla mi nå.Vært på JM- kontroll idag:)Ryggen mot venstre og sparker på høyre side.Riktig stilling sa hun,ingen stjernekikker her nå)
2010 Mammaen Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 OVER ALT :-) Han har vært meget aktiv siste to netter og i dag, og det er over hele magen (kjennes ut som en slange og en fisk inni der). Han er med andre ord ikke festet.
Rosa J10 Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Jeg merker det også mest på høyre side mellom navlen og ribbeina. Også krafsing med hendene nede ved hoftene
2005&2010 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. mars 2010 Hodet lå ned sist jeg var hos jordmor, men ikke festet. Siden jeg kjenner spark nede noen ganger, og hikking oppe, så tenker jeg at hun har satt seg i seteleie. Håper hodet fester seg snart, så jeg slipper å bekymre meg for setefødsel ;o) Er 36+3 idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå