Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Noen som har klart det? Og har noen tips til meg?? Jeg SKAL ned 20 kilo, om jeg så må sulte meg.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 3 mpneder er kanskje litt lite. Jeg brukte ett år på samme vektreduksjonen:) Mitt beste tips er å huske på målet. Hver eneste gang det lokker å hoppe over treninge, eller spise sjokolade; husk på hvordan du vil føle deg om du gjør det og hvordan du vil føle deg når du er ferdig:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 LITE KARBOHYDRATER eventuelt INGEN karbohydrater. Søk på dietter som har innebærer dette, så skal du se du går ned fort Om et par uker skal jeg begynne på lavkarbo-diett, skal bestille mat fra www.spisdegslank.no(som reklamerer med at du kan gå ned inntil 10kg i mnd. Kanskje litt mye, men vet om noen som har gått ned 20kg på tre mnd). Det er kanskje litt å betale, men føler det er verdt å få ferdig mat som har lite karbohydrater - middagene er alt fra pizza, moussaka, lasagne, osv. Du får også belgiske vafler, pannekaker ol. Jeg skal begynne med en diett som har tre måltider med brød (pålegg kan du spise hvis det er 5gr karbohydrat pr. 100gr) og et måltid med middag. Det er under 500kr for to uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå