vildejenta Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Fikk reklame fra en forhandler som selger Cybex bilstoler, noen som har erfaring med disse? Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om det merket før. De var egentlig forholdsvis rimelige syns jeg. Så tenkte å høre om noen har erfaringer før vi evnt. reiser å ser på de.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Ja. Er fornnøyd med stolen sånn sett - men liker ikke måten beltet sitter på han. Det går langt ned på armen, istedenfor å sitte over skulderen. Jeg kommer til å bytte for syns ikke sikkerheten er god nok for han. Vet ikke om dette er forskjellig ifh til lengde på barnet. Daniel er veldig lav, så kanskje derfor det er slikt på han. Setet har kommet godt ut i tester da. Men, jeg kommer til å bytte kun pga det problemet. Det viktigste er jo at beltet sitter som det skal, hvis ikke er hensikten borte.
vildejenta Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Takker for svar Er babystol som vi er på utkikk etter, så det kan vel hende det er noe annerledes med tanke på beltet. Vurderer cybex fordi vi bor i huttaheiti, å har 15 mil til nærmeste butikk som har stort utvalg av bilstoler, men en lokal bilforhandler/verksted her forhandler cybex (og et lite utvalg besafe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå