Gå til innhold

stakkars barn, hvordan skal jeg forholde meg til dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

okay, sambo har to barn fra før, åtte og fire år. sammen har vi ei på tre og at halvt (han var utro, men det er ikke endel av dette). jeg er høygravid og kjempesliten... nå kommer påska og barna skal være hos oss. jeg og biomor oppdrar ikke barna på samme måte og holdningene til barna er veldig forskjellig. når de er her er det liv og røre, og huset er endevendt når de reiser (altså alle barna samarbeider om dette, den ene er ikke bedre enn den andre). når de er her så er sambo vekk, det er meg som gjør alt med de, stell mat akt ol. samt jeg som rydder alt etter de. han engasjerer seg null over de to barna han har fra før, biomor vet dette og vet at det er meg som har dem... barna har ikke lyst til å være her... mor har sagt til dem at "det er mannen på kontoret som har sagt de må være her, når de blir store trenger de ikke komme til oss mer" og dette sier de til meg flere ganger når de er her... de er jo bare barn og jeg vet at det er mamma som er best men jeg blir lei meg... og jeg sier til dem på en fin måte at jeg blir lei meg for jeg syntes det er koslig at de kommer....

vel denne gangen syntes jeg ikke det er koselig, jeg vet ikke om jeg orker, hva om jeg plutselig får veer, svigers gidder ikke passe de så eneste sjangse er mamma som ikke er i form.

jaja kaos, mulig jeg bare syter men saken er at jeg trenger ro, jeg er sliten, jeg trenger hjelp til dem men biomor blåser i det, far blåser i det og svigers bryr seg ikke.

nå er det 40 min til de kommer og nå reiser han, jeg må hente min frøken i barnehagen og være hjemme til barna kommer. han skal bare... redd jeg skal kolapse og ikke kunne ta vare på hverken meg selv, barna eller en nyfødt. godt å få skrevet det ut ihvertfall....hormoner lenge leve....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her må du stramme opp mannjen!!!!

Ka faen!!

Ta med deg kroppen og ditt barn og reis på tur til mora di.

La mannjen ta barna sine sjøl !!!!!

Stikke ifra rett før avkommet kjem i hus?

Kven er det som har bestemt at du skal være ulønna barnevakt????

SLUTT MED DET.

Barna har ei mor og en far om dei ikkje kan ta barna ring Barnevernet!!!

Barna er IKKJE DITT ANSVAR.

Skrevet

Er det mulig? Enig med 6+2 her altså. Hadde aldri giddet å få barn med en slik egoistisk mann.

Sett foten ned, og krev at han tar ansvar. Du sliter deg jo fullstendig ut.

Stor klem!

Skrevet

Er dette en spøk eller ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...