:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 jeg har klærne, jeg har smykkene, jeg har skoene, men jeg ser ut som en djevel i forkleding. jeg vil også ha evnene til å se søt ut!
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Du er jo den søteste i to sko (eller to stiletthæler), hva er det du bråker om?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2010 men jeg ser ut som en tøyte... haha.. hadde jeg skulle funnet en og ta med hjem så hadde jeg kjekket opp meg... haha. for det er sånn jeg ser ut nå. balangsen mellom søt og djevelsk tøyte var langt nermere en jeg trodde. jeg vil være søt søt søt. og litt uskydig... haha... og jeg er så langt unna det som det går an, og håret ble nesten sort... hehe. og ujevnt... haha huff.. jeg får passe på og smile søtt hele kvelden i stedet... haha..også regner det. kan man gå i småsko (sånne der man ikke ser terne, med høye herlig men som stopper litt under anklene) når det regner? eller er det bare horete også?
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Det er deg han synger om, serru... Sett opp volumet!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 haha.... du er gal og fryktelig søt
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er ikke søt, jeg er skummel og umoralsk, tenk.
prekæs Skrevet 26. mars 2010 #8 Skrevet 26. mars 2010 Jeg synes du var søt. Og dessuten var du flott og så noe modellaktig ut. Dropp stilletthel, så blir du enda søtere:)
solita 06 Skrevet 26. mars 2010 #9 Skrevet 26. mars 2010 Du i curlingbukse og han i kilt? Kan jo ikke bli annet enn søtt! Curlingbukse er kanskje best uten stilett? Det er vel fortsatt skotte det går i? Da liker han nok ruter ;-)
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 26. mars 2010 #10 Skrevet 26. mars 2010 Jeg er søt når jeg sover... såe. Legg deg? Forresten så var du riktig så søt sist jeg så deg.
Ikkelektuell Skrevet 26. mars 2010 #11 Skrevet 26. mars 2010 Stil føyer ikke værgudenes luner, basta! Det må innrømmes at denne uttalelsen er en protest mot det nederlaget jeg har møtt daglig denne vinteren, når lekre støvletter har måttet vike for grusomme - men o' så varme og nesten sklisikre - snøtøfler. Nei, men poenget mitt er at litt regn ikke burde stoppe deg fra å bruke pene sko.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 27. mars 2010 hehe.. dere er vel søte vel det er jaggu slitsomt å være søt kvinne nå tildags... hehe.. og nei, ikke noe curlingbukser søt altså.. haha.. hvordan man forener søt med curlingbukse aner jeg ikke, men den evnen har jeg ihvertfall ikke... hehe jeg trenger cola, og jeg trenger rehabelitering. tror jeg skal satse på rosa sminke neste gang jeg skal gå for stilen søt
Gjest sug lut Skrevet 27. mars 2010 #13 Skrevet 27. mars 2010 Vellykka kveld, med andre ord. Husk pottis til colan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå