metaMORfose Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Jeg gikk fra Bam med litt tomhet i hjertet. Jeg har ikke skrevet så mye der, men det har vært fint å ha et sted å tømme hjernen på. Derfor er jeg tilbake, nå på Dib. Påsken har begynt. Jeg var på jobb kl 06 i dag, og fikk unna masse, og siden jeg hadde møtefri dag (!!) så tok jeg fri kl 13. Nå er ungene hentet av diverse familie/venner (alle skal være forskjellige steder), og om noen få timer sitter min elskede og jeg på et fly til en destinasjon i Europa et sted ))) Luksusweekend på luksushotell for to voksne, gleder meg. Shopping, gode måltider, vin og kjærestetid! På onsdag reiser hele familien pluss svigerforeldrene min til fjells. Der blir det siste skiweekend for denne vinteren, og ellers god mat, badstu og kos. Ønsker dere en riktig god påske. Ha det riktig herlig!
Lene~mor til tre Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Så bra at du ombestente deg, korselig når du titter innom Hadde savnet deg om du ikke kom over hit.
Ranveig R Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Koseleg at du kom hit. Det høyrest ut som du har ein herleg påskeferie framfor deg, den den weekenden din hadde eg hatt god bruk for kjenner eg ) God tur og kos deg/dåke masse!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Hei =) Så gøy at du ombestemte deg!!!! Hørtes ut som om du får en knallbra påske!!! =D God tur, både til Europa og til fjellet =) Og ha en riktig god påske!!!! =D =D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Så kjekt at du ombestemte deg!!! Har savnet deg ein heile haug:))) God tur(er), og kjempegod påske.
blond Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Bra at du fortsetter på bam, var et fint innlegg du skrev da beskjeden om at bam ble nedlagt kom! Ønsker deg en god ferie med familien. Kom snart tilbake hit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå