Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Når jeg dusjet og vasket meg nedentil nå kom det ut masse blodslim og det var ikke friskt blod,det var litt sånn brunaktig...slimproppen gikk på mandag kveld denne uka(trur jeg)Kan dete være rester av den eller pga jeg har blitt strippet og tøyd 2ganger denne uka?Jeg opplevde alderi no sånt med de to først så lurer jo....Håper noen har erfaring å kan svare meg...usikker vettu!!!
minime<3 in belly Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Høres ut som rester av slimproppen ja! Min var i hvertfall slik.... Min gikk på søndag, og kommet litt etter litt etter det.... Nå er det fredag igjen, blitt strippet 2 ganger den siste uka og nå i natt som var gikk vannet.... Så sitter å venter på kraftige rier, men om ikke det skjer blir jeg satt igang i morgen.... Lykke til!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2010 Oi lykke til,spennende...er du små kvalm,og litt svimmel/uggen?Og varm/svett?Er det å jeg se.... se ann litt så får jeg heller ringe føden å spørre...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 nååååå tror jeg virkelig det skjer noe med deg i helga for dette er vel slimproppen/tegningsblødning:) Krysser alt jeg har for deg!
to gutter og ei jente Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 skjedd noe? dette er så spennende... inne på mobilen nesten hele tiden og sjekker om du har kommet med nye oppdateringer... mannen min holder på å bli gal.... hehe
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 nei ikke merket no ennå så....men man hvet jo alderig...et lite håp har jeg jo,er jo best at kroppen gjør dette selv,har hver gang jeg har tisset litt sånn stygt på pappiret...veldig nedpress og harde kynnere,men dett har jeg hatt før å så...
Ccathrine Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Unnskyld meg litt... HAR DU IKKE FØDT ENDA???? Sånn... Nei nå krysser jeg fingrene for at du føder i helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå