AneC88 Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Hei! Har slitt med oppkast siden tirsdag formiddag.. Får i meg litt mat og drikke, men alt kommer opp igjen.. Kan dette føre til dehydrering? Når bør jeg i såfall kontakte føden? Er forresten 38+4 i dag.. Takk for svar..=)
Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Jeg ville ringt til legen og hørt. Fra tirsdag til i dag trenger ikke være noe problem........ men du er gravid og trenger faktisk en del mer væske enn vanlig. Kroppen er flink til å prioritere det mest nødvendige, men så er det jo greit at du ikke er helt tappet for krefter når fødselen starter. Så ta en telefon og hør........ de biter jo ikke og er der for å svare oss når vi lurer på noe.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Så lenge du får i deg mat og drikke så skal det gå fint det:-) Selvom det komme opp igjen, så stabiliserer det seg ed at du får det ned igjen:-) Lå 5 dager med omgangssyken, da fikk jeg så vidt i meg vann. Det gikk bra med babyen for det:-) JM på føden sa så lenge jeg fikk i meg flytende var det nok. Babyen spiser på lagret ditt, du blir mer slapp men lille gullet i magen klarer seg fint:-) Men er du bekymret så er det bedre du ringer så du slipper bekymre deg:-) Lykke til:-)
2010 Mammaen Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Ta en telefon du :-) 3 døgn med omgangssyke og at alt kommer opp igjen er ikke bra. Du bør kanskje bli sjekket av en lege ifht dehydrering. Har hørt om fødsler som fremprovoseres av omgangssyken. Selv om det ikke er noen krise at fødselen settes i gang nå, er det jo uheldig for deg som sikkert er slapp og kraftløs. Jeg hadde det for noen uker siden, og fikk også MYE kynnere, noe som var ekkelt og slitsomt. Det har kanskje du også?
AneC88 Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2010 Takk for svar=) Kjenner at jeg får masse kynnere av å kaste opp så mye ja.. Kroppen begynner også å bli ganske sliten.. Ringte til føden, og der fikk jeg beskjed om å ringe legevakten for at en lege skulle sjekke evt dehydrering.. Begynner å bli veldig lei av å kaste opp nå! Vil så gjerne bli frisk og opplagt før fødsel..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå