Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Så patetiske dere er , bruke tid og energi på å diskutere noe slikt.Serien er lavmåls, folkene i den er det . å dere som sitter å bruker tid på den er like gælige. Skjemmes jeg . fyttegrisen, finners det ikke noe annet enn paradise sex hotel i livet ? PATHETIC
Mortilbarn Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Må da være enda mer lavmål å diskutere at folk diskuterer serien? DA har man lite å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Helt enig med deg HI, eneste positive med den serien der er to ting: 1) Det er sommer og fint vær (savner) 2) En føler plutselig at en har potensiale til å bli MENSA-medlem av å høre alle de dumme kommentarene Hørte de ble sitert på NRK P3 når jeg var i bilen en morgen: "Jeg fikk ikke med meg 5 øre av hva som foregikk der assa!" Eeeehm.. javel?
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Men likevel gidder dere starte/kommentere tråder ang paradise? Paradise hotel er 100 % hjernedød underholdning, og jeg DIGGER det, og er ikke redd for å si det!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 haha, den nummer to der likte jeg. Steinbra. Nei , det er en VELDIG unødvendig serie, hvorfor kan vi ikke finne på NOE annet enn å lage slike idiotiske ting ?
Mortilbarn Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 De gjør jo det! Kjære vene, PH er ETT program, som går i EN time, på EN av kanalene. Har du bare tv3 du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå