Gå til innhold

Hovne kjønnslepper


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns kjønnsleppene mine er så fyldige nå... De bruker ikke å være sånn. Er det flere som opplever dette? Er det vanlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig. Det er pga presset ovenfra. Det kan være at du er i ferd med å få åreknuter i underlivet. Jeg har det selv og hadde det i forrige svangerskap også. Ekkelt, men det forsvinner heldigvis etter fødselen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på denne. Jeg har KJEMEP kjønnslepper nå. Helt merkelig at det har skjedd så store forandringer. Litt morsomt!

Hvordan ser og føles åreknuter ut nedentil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åreknutene i underlivet er store blodårer. De merkes særlig godt kort tid etter at man har stått opp om morningen (feks når man sitter på do), for da 'fylles' blodårene opp med blod og blir store og harde. Noen ganger kan det være litt ekkelt å sitte også fordi åreknutene er så store og harde. Jeg hadde ingen åreknuter i underlivet i første svangerskap, hadde ganske mange i andre svangerskap og enda flere og større nå i tredje svangerskap. Men men...det går jo over da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke det påvirke sexlivet litt og...? Og kan man ikke blø mer under fødselen hvis de blir berørt..? Huff.. Det er mange forandringer man må igjennom som gravid. Dette er første gangen min...

Jeg tror ikke det er åreknuter jeg plages med, har sett på meg nøye med speil nå! ;) Jeg merker at jeg "vokser" litt nedentil innimellom når jeg har kynnere, så er nok presset ovenfra, men som du sa, det kan jo hende jeg er i ferd med å få åreknuter også! Takk likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt at åreknuter gjør at man kan blø mer under fødslen, det skjedde ikke med meg iallefall. Men sexlivet blir dårligere ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller aldri hørt at man blør noe mer om man har åreknuter der nede, jeg gjorde ikke det sist.

Sexlivet ble faktisk bedere for min del, ble jo mye mer følsom der nede;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...