Gå til innhold

Noen som har vært på Mallorca i mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var været og var det kaldt og bade i havet og bassengene? Er redd det blir litt for kaldt til å bade hvis vi reiser så tidlig på året.

Blir kjempeglad hvis noen kan dele erfaringene sine med meg:)

(Fint hvis dere skriver når i mai dere var der. Vil tro det er litt forskjell på begynnelsen og slutten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var der i slutten av april en gang (påsken).

Da var det ingen som badet i sjøen, men mange satt der å koste seg i t-skjorte osv.

Vi badet i bassenget,men det var litt kjøling når vi kom opp av vannet (vannet var oppvarmet).

Noen dager brukte vi jakke (sommerjakke),mens andre dager var det ganske varmt, som en norsk tidlig sommerdag, og vi gikk i t-skjorter og shorts/skjørt.

Regner med at i mai er det ennå litt varmere, men tror bading i sjøen fortsatt er kaldt.

Skrevet

Hei :-)

Jeg var på Mallorca i begynnelsen av oktober et år, altså på slutten av sesongen... Regner m at mai er helt på begynnelsen?? Deler min erfaring uansett ;-)

Da var d litt kaldt å bade i havet og iløpet av en uke hadde vi tre dager m skyer.. Vi var i Alcudia og byen bar preg av at sommeren var over... Flere restauranter og boder\butikker var stengt allerede..

Jeg tror nok Mallorca er best om sommeren eller i "sesongen"..

Men d spørs jo også litt hva man er ute etter. Mallorca var rent og fint, der var god mat og god service! En shoppingtur til Palma er absolutt å anbefale! Det er greitt å leie bil der og veiene er fine og bra merket. Jeg var der før jeg fikk barn så hvordan det er med bilsete vet jeg dessverre ikke..

God tur :-)

Skrevet

Hei

Som fastboende her på øyen kan jeg si at mai kan man være heldig med været, selv om og bade i sjøen er litt kaldt, ville jo da ha reist i slutten av mai, men kan også være veldig uheldig og få mange regn dager, været er ustabilt frem til juni

Uansett er det mye bedre enn i oktober, varmen og sommeren forsvinner fra 15-20 september.

Skrevet

Vi reiste ned 17 mai ett år og var ei uke.

Prøvde oss på stranda og bade i sjøen. Altfor kaldt.

Ungene klaget og bare ville være inne..

Skrevet

Vi var i slutten av mai. Vi hadde det kjempe fint. Jeg badet ikke i sjøen, men de to eldste badet i sjøen. Det var to fine uker. Kunne komme en kald vind av og til. Men som sagt tidligere her. Så kan man være ganske heldig og uheldig.

Skrevet

Vi reiser en uke nå 29 mai... så blir jo første uka i juni vi er der da.. ;) Satser på Ok vær, men med 3åringer med så er det basseng og lek vi tror blir gøy, om et er litt småkjølig så er det ok... jeg er gravid å unga koser seg uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...