*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Vært under tett oppfølging av sykehus og lege pga vann i beina(hatt hele svangerskapet), spor av protein og til tider +1 på protein i urinen og høyt blodtrykk. I dag var det kun små spor av protein og blodtrykket mitt var sunket betraktelig siden i går:D Ikke er jeg svimmel og kvalm lenger heller:-) Det var så utrolig deilig å få beskjeden på sykehuset at jeg var tilbake til "normalen" igjen, at jeg bare måtte dele det med dere:-) Så ingen flere tegn til svangerskapsforgiftning her iallefall:-D Hurra!
rsst Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Å så godt å vite da!! Herlig når ting normaliserer seg og en slipper å være bekymret...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2010 takk jenter:-) Ja det er kjempe godt! Har jo vært noe jeg har bekymret meg for, og det er jo ikke bra det heller. Prøvd å la være å tenke så mye på det og bare hvile, men er neimen ikke lett. Det du ikke skal tenke på har en tendens til å bli tenkt masse på Men skal bare slappe av og kose meg de siste ukene jeg nå og være forberedt på fødsel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå