Gjest Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Kan tro at kaos råder når man skal på påskefjellet. Det pakkes først i timesvis, fra morgenen til kvelden. Og halvveis opp til fjellet har far en liten "comment" At vinåpner er hjemme og at svigermor er kommet. Gøy på fjellet, gøy på fjellet. Sånt no hakke man i by`n - nei det har man ikke. Gøy på fjellet, gøy på fjellet Svigermor kan lage liv. Og når man hytta ankommer står svigermor i døra. Hun kjefter om at hytta va`kke vasket i fra før av. Og før man inn har kommet seg står svigerfar og banker på ovnen vår - du slette tid - Gud hjelpes hvor det stanker. Gøy på fjellet, gøy på fjellet. Sånt no hakke man i by`n - nei det har man ikke. Gøy på fjellet, gøy på fjellet, Svigerfar kan lage liv. Og endeli er kvelden her og mor er trett og sliten. Hun setter seg med potetgull og lille sjokkisbiten. Men før hun tar en bit av den står svigermor og smiler "Du har så mye magefett, - ta denne appelsinen!" Gøy på fjellet, gøy på fjellet. Sånt no hakke man i by`n - nei det har man ikke. Gøy på fjellet, gøy på fjellet Svigermor kan lage liv. At vinåpner er hjemme ble visst litt for mye krise. Det snurrer rundt i hodet mitt, skruene er løse. Men jeg kan både my` og mangt, ingenting skal nevnes. Nå vil jeg bare si at påskekrimmen den er fikset! Gøy på Modum, Gøy på Modum Sånt no hakke man i by`n - nei det har man ikke. Gøy på Modum, Gøy på Modum - Sånt no hakke man i byn.
Gjest sug lut Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Mord På Mor På Modum - Eldre kvinne skrelt som en appelsin og deretter skrudd ned i isen på Tyrifjorden som en korketrekker. Foreløbig ingen mistenkte.
blomstre Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 åh, nå ble jeg glad for at jeg skal være hjemme hos vinåpneren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå