Gå til innhold

23 år og alenemamma. er det flere som blir alene?vil gjerne få litt råd fra flere

Anbefalte innlegg

Jeg er en 23 år gammel nordlending som bor i Oslo for tiden.

jeg har termin 5 oktober og går gjennom alt alene for utenom at jeg daglig prater med moren min over tlf men blir ikke helt det samme

er litt tungt og har lyst til å møte noen andre i min situasjon eller noen som har gode råd.

ser mange flotte mennesker og innlegg her og håper noen kan guide meg litt.

Fortsetter under...

Litt usikker på om jeg er i "målgruppa" di siden jeg er så gammel :) Ikke bor jeg i Oslo heller - men jeg har iallefall valgt å bli alenemor og har termin 14. oktober.

For meg er dette et svært etterlengtet og kjærkomment barn - og jeg er nesten der at jeg ikke tror det vil skje enda...men - så har jeg mistet veldig mange bebiser i tidligere graviditeter....rundt uke 5-7. Nå er jeg jo strax i 2. trimester - har sett liv på ultralyd 3 ganger og ting ser lysere ut enn noen gang - så snart slapper jeg kanskje mer av. Dette er forresten et donorbarn - laget i Danmark ved prøverørsmetode. Stakkaren har hatt seg en runde i fryseren også...ble gravid ved ferskforsøk i september - men det gikk galt igjen gitt.

Så bra at du har støtte hos moren din og kan snakke med henne da :) Det er gull verd å ha et godt forhold til mamma. Merker selv at jeg har kommet mye nærmere min egen mor nå disse siste ukene.

Hilsen

så utrolig hyggelig å høre at du har fått nærmere kontakt med moren din.

håper barnet klarer seg.

fikk høre hjertelyden igår og det var helt fantastisk. begynte nesten å gråte av glede. var litt redd for at denne kunne være død da jeg har mistet et barn før. så gleden var utrolig stor for meg.

jeg vil gjerne prate å få og dele tips hvis du vil :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...