Gå til innhold

23 år og alenemamma. er det flere som blir alene?vil gjerne få litt råd fra flere


blå2010+rosa2013

Anbefalte innlegg

Jeg er en 23 år gammel nordlending som bor i Oslo for tiden.

jeg har termin 5 oktober og går gjennom alt alene for utenom at jeg daglig prater med moren min over tlf men blir ikke helt det samme

er litt tungt og har lyst til å møte noen andre i min situasjon eller noen som har gode råd.

ser mange flotte mennesker og innlegg her og håper noen kan guide meg litt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt usikker på om jeg er i "målgruppa" di siden jeg er så gammel :) Ikke bor jeg i Oslo heller - men jeg har iallefall valgt å bli alenemor og har termin 14. oktober.

 

For meg er dette et svært etterlengtet og kjærkomment barn - og jeg er nesten der at jeg ikke tror det vil skje enda...men - så har jeg mistet veldig mange bebiser i tidligere graviditeter....rundt uke 5-7. Nå er jeg jo strax i 2. trimester - har sett liv på ultralyd 3 ganger og ting ser lysere ut enn noen gang - så snart slapper jeg kanskje mer av. Dette er forresten et donorbarn - laget i Danmark ved prøverørsmetode. Stakkaren har hatt seg en runde i fryseren også...ble gravid ved ferskforsøk i september - men det gikk galt igjen gitt.

 

Så bra at du har støtte hos moren din og kan snakke med henne da :) Det er gull verd å ha et godt forhold til mamma. Merker selv at jeg har kommet mye nærmere min egen mor nå disse siste ukene.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolig hyggelig å høre at du har fått nærmere kontakt med moren din.

håper barnet klarer seg.

fikk høre hjertelyden igår og det var helt fantastisk. begynte nesten å gråte av glede. var litt redd for at denne kunne være død da jeg har mistet et barn før. så gleden var utrolig stor for meg.

 

jeg vil gjerne prate å få og dele tips hvis du vil :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...