Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linnea syns jeg var kjempe fint! Ella heter bestemora mi så har egentlig ikke noe formening om akkurat det;)

Skrevet

Ella :) navnene er jo fine sammen også Ella Linnea

Skrevet

Hun lille min i magen heter Linnea, så jeg liker absolutt det best :0)

Skrevet

Linnea

Skrevet

Sånn jeg føler for navnene:

Ella= Tøff lita rampejente

Linnea= Søt jente. Litt "rosa" navn liksom.

Skrevet

Ella, siden min lille søster heter det også hehe.

Skrevet

Begge to er veldig fine, syns det var et godt forslag å bruke begge. Kan også Si Elle?

Skrevet

Våres baby skal også hete Linea. Det ligger vist rett til værs på populæritet nå. Men vi vil ha et navn som er veldig populært og ikke uvanlig. Så dette bør du ta en avgjørelse på. For 4 år siden valgte vi Andrea og det viste seg på avdelingen til Andrea at det var 2 andre der som også hete det, selv om de bare var 14 stykker. Regner med at det blir flere Linnea/Linea også.

Men synes selvfølgelig Linea er finest da, siden vi har valgt det, he,he.

Skrevet

Blir Linnea her hos oss oxo gitt :o) Så jeg syns du skal velge Ella... he he..

Skrevet

Ble litt sjokkert her nå...hehe...Her har Linnea vært bestemt før hun ble unnfanget:-) Vi trodde ikke det var så populært,kjente ingen som het det!

Jaja...blir mange Linnea her da",)))

Skrevet

Linnea lå som nr 2 på navnestatistikken i 2009.

Skjønner ikke hvorfor dere velger navn som "alle andre" heter....

Men, men, det er jo opp til hver enkelt...

Skrevet

ella synes jeg er finest....

alle heter liksom leah thea linnea sukker navn....

mi skal hete Alexandra....

Skrevet

Stemmer at Linnea/Linea lå som nr. 2 på navnetoppen over jentenavn i fjor. 450 stykker fikk dette navnet. Regner med at det blir enda flere i år siden Donkey boy ligger på topp, med Linnea som sanger. Mange fans rundt omkring.

Skrevet

Så absolutt Linnea.

Kanskje fordi det heter dattera mi, født tidlig 07. Så eg er kanskje litt partisk :)

Det var litt rart den gangen for 3 år siden, for da kjente eg ingen som hette det. Men det navnet er blitt kjempe populært de siste 3 årene.

Men bare husk at vist du velger det, er det godt mulig at jenta di får andre i klassen med samme navn.

Lykke til ihvertfall....

Skrevet

Selv om et navn er populært så velger jo man det navnet man liker best. Jeg kjenner fremdeles ingen som heter Linnea.

Skrevet

Har aldri hørt det navnet, men syntes Linnea var et flott navn!! Jenta mi skal hete Isabella :)

Skrevet

Linnea i magen her også. Synes det er litt kjedelig at "alle" heter det, men her har det vært bestemt for mange år siden. Ønsker et navn med familietradisjoner så hun bilr oppkalt etter bestemor.

Skrevet

Ella! Som det blir tydelig på denne tråden så er Linnea kjempepopulært, og det er noe som trekker ned mye for min del i allefall. Jeg liker selv mange av navnene som ligger på topplistene fra de siste årene, men har valgt å ikke ha dem som et alternativ engang. Synes alltid det har virket gørrkjedelig å være en Lise, Lena eller Marit fra min egen årgang, så vil ikke at barnet mitt skal få en like kjedelig opplevelse av navnet sitt. Når det er sagt så er Linnea et veldig søtt navn, og folk er jo forskjellige, så jeg forstår at folk selvsagt velger det navnet de synes er finest fremfor å bry seg som topplista. Men her har du jo et fint alternativ som ennå ikke er like pop. Så there you go... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...