Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 helt fra en god stund før jeg ble gravid,er nå i uke 36, så har jeg fått kramper i magen som kjennes ut som mens smerter og på samme sted, men når smertene gir seg må jeg alltid på toalettet og bommelomme.. jeg tenkte ikke så mye på det i starten, også ble jeg gravid og slet mye med oppkast og diare i starten og glemte hele greia. men nå som jeg nærmer meg slutten blir jeg litt redd, for disse krampene kan sammenlignes med svake mas rier/sterke mens smerter. tenk om jeg ikke kjenner forskjell på noe jeg burde kjent forskjell på?? hva kan det komme av? spurte legen og han sa vi fikk finne ut av det etter fødsel. en venninne sa hun hadde blitt redd om det hadde vært hun som hadde kramper før hun bommelommet. håper ikke det er noe farlig... erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 tarmene kan faktisk påvirke der..slik at en kan få litt kynnere før en går på do. hadde det samme selv under svangerskapet. Syns ikke det er vits i å ta noen sjanser jeg da, så du kan jo spørre jm om å sjekke om tilstanden der nede? Om det bare er falske rier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå