Gå til innhold

Får prinsessa mi om 6 uker bare!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i går...( er på sjekk hver 6 uke) Og fikk da beskjed om at jeg skulle komme i uke 37 så skulle vi sjekke modenheten i livmorhalsen. Og hvis den er det så blir jeg satt igang til menstermin min 5 mai!!! HURRA!!!!! Jeg skal på modningsakupunktur i uke 35 og 36 så da satser vi på at det hjelper. Men er det noe annet som kan gjøre livmorhalsen mere moden tru????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er!

Jeg er også nesten like heldig siden jeg risikerer å føde for tidlig, men håper at jeg kommer frem til uke 37 som er om 6 dager.

Fødte en gutt i uke 37+3 forrgie, han veide nesten 3,5 og 49 lang, så han var klar til å komme.

Min livmorhals var 3,7 cm i uke 21 og 2,2 cm i uke 33+2, vet ikke hvor kort den er idag.

JM fortalte meg at bevegelse som å stå lenge, gå og gjøre annet arbeid som belaster kroppen kan sette i gang fødselen.

Skrevet

IZ: Hvor finner jeg frem til noen som driver med modningsakupunktur? Har lyst til å gjøre dette selv, men aner ikke hvor jeg skal lete :)

Skrevet

er du fra fredrikstad eller? For da er det en i Gamlebyn som heter Elisabeth som er flink, ho er også jm på søf.

Skrevet

det hjelper ikke med modnings akupunktur hvis alt er helt lukket og låst hvis dere skjønner, man må være litt moden for at det skal funke...

jordmora mi glemte forresten den jeg fikk i hodet...

haha,så der gikk jeg da... håper ingen så den....

Skrevet

haha=) Huff da...jaja..mennesker glemmer mye rart. Jeg får håpe jeg er det litt da. Men de sier jo at man blir det tidligere med andre mann. Og så mye kynnere og vondter som jeg allerede har så krysser jeg fingrene for at jeg er litt moden.=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...