mov:) Skrevet 26. mars 2010 #1 Skrevet 26. mars 2010 Har nesten hatt symptomer hele tiden. Har hatt ekstrem me kvalme siste 1 og halv uka,lite matlyst og murringer i magen hele tiden. Men plutselig utpå dagen i dag vart alt borte,noe å bekymre seg for? Var på tidlig ul på mandagen,pga blødninger og brunlig utflod (har d fortsatt),men da fikk jeg se hjerte slå og høre hjerteslagene:) Jeg bruker som regel å blø litt må morgenen ( ikke hver morgen),men da kommer d lyst blod først og deretter en klomp/strek med mørkerødt blod.beklager opplysningene.. flere??
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Det er normalt at symptomene kommer og går på dette stadiet har jeg lest og blirr forklart av min lege... HCG produseres nok i rykk og nappp...blir de lenge vekke, bør man sjekke. Noen dager føler jeg meg helt fin...så plutselig slår alt inn igje...og da blir jeg veldig glad og lettet!
Julie_82 Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Vil absolutt ikke skremme deg, for jeg har leste mange historier om symptomer som kommer og går. Men da mine symptomer plutselig forsvant ved 7+4, hadde jeg SA dagen etter. Jeg var også kvalm, lite matlyst, oppblåst mm, men over natten forsvant alt sammen og jeg følte meg helt normalt igjen.
mov:) Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2010 takk for svar:) men tror egentlig at alt er bra:) Julie_82: da du hadde SA blødde du ikke ganske mye da og hadde smerter? Har ikke blødd nå mye jeg
Julie_82 Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Det var mer blod enn en vanlig mens, med mye klumper, men ikke noen voldsom mengde. Hadde ikke noe smerte, hvertfall ikke noe uvanlig, hadde jo de normale stikningene nå og da. Men håper alt er bra med deg da:)
mov:) Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2010 Og der kom kvalmen,murringer og energiløshet tilbake:) Bare gla jeg kjenner noe:) så satser på at alt er bra ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå