Gå til innhold

En filleting som irriterer meg med sviger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært bevisst på at ungene ikke skal bli mammadalter..

Likevel er det mye mamma, mamma, mamma her hjemme. Ikke til å komme bort i fra siden jeg er mest hjemme.

Men heldigvis er de veldig glad i pappaen sin.

Men når vi er med svigers og en unge enten roper pappa eller setter seg på pappas fang så er det et stort nummer, klapping og "å, er pappa favoritten?", og 0-1 til deg blikk på meg. Mens alle gangene de roper mamma eller setter seg hos meg er det knyst.

En filleting. Men så utrolig teit å gjøre et nummer av det på en måte som skal få meg til å føle meg dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er latterlig oppførsel fra voksne mennesker rett og slett...hev deg over det.. ikke synk på deres nivå.. blir det et stort problem, og ungene merker greia ved det, ta det opp med mannen din og få han til å be de slutte med det!

Skrevet

Dette er dumt sagt av voksne mennesker til et barn. Går jo ann å si "har du en så god og fin pappa du", eller " så koselig det så ut å sitte på pappas fang", men dumt å legge det fram som en favorittkonkurranse.Prøv å si det til dem. Si at ungene kan bli påvirket og forvirret av dette og at det ikke er favorittforeldre dere ønsker.

Skrevet

Å, skjønner deg så godt! Sikkert godt ment fra deres side, men likevel, jævlig irriterende! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...