Gå til innhold

Vitaminbjørner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke svelge tabletter nå som kvalmen fremdeles sitter i...

(er 18 uker på vei)

Så jeg lurer på om vitaminbjørner kan gjøre susen slik at jeg får i meg litt vitaminer?

Prøver å spise så sunt og variert som jeg kan i tillegg, men greit å "sikre" at man får i seg nok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vitaminbjørnene er skikkelig gode, og kan ikke ha de i huset her. De forsvinner før de kommer inn døren her nesten. Og der hjelper ikke å gjemme, for om ungene vet vi har det i huset så endevender de huset.

Skrevet

jeg er en superskeptiker og ville aldri tatt noen tabletter i gravid tilstand som ikke legen hadde bedt meg om. ihvertfall ikke vitaminbjørner som ikke er anbefalt for små barn. var det 4 eller 7 år man skulle være før man tar dem?

men jeg tar ikke sånt i ikke gravid tilstand heller.

Skrevet

Det er en bjørn daglig da... Selv om de er gode... Her i huset vet de det og får kunn en om dagen, voksne får to... Fordi vi er så snille ;)

Skrevet

Det jeg luerer på er om det er okei å ta de når man er gravid?

(har null peiling på sånt)

Det står fra 4 år og opp.. Det er vel fordi de skal tygges godt?

Skrevet

Jeg klarer ikke svelge piller uansett jeg, kvier meg skikkelig for det. Har gravid fra lifeline, men klarer bare ikke få i meg pillene. Jeg spiser vitaminbjørner, gode og fulle av vitaminer. Kan da ikke være noe farlig det?

Skrevet

jeg aner ikke. men om du spiser sundt og normalt så har babyen imagen det bra ;)

men hadde det vært farlig for gravide så hadde det stått på altså. men jeg er fremdeles skeptisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...